Flytte Gjennomsnittet Endringer Farge Mt4


Takk for informasjonen. men denne plotindexsetinteger indikatoren er faktisk Color Line som allerede er inkludert i MT5. men denne indikatoren endrer ikke alltid sin bullish-bearish farge. Jeg trenger veldig veldig veldig fargegjennomsnitt for MT5. spesielt EMA 5-10. uten prikk symbol, uten varsel lydopptak, og uten mer tekstinformasjon. men kanskje legge til fargevalg for bullish-bearish. Så, det burde være original Moving Average (samme som MT5 innebygd), men med bullish-bearish farge. Hvis det bare trenger noen justering, hvilken del jeg skal endre. Jeg er virkelig blind i programmeringen. eller hvis denne typen MA indikator allerede er der. hvor kan jeg laste ned Jeg fant indikatoren som jeg trenger er Var Mov Avg. det viser hver opp-ned retning i fargen. men denne indikatoren har for mange opplysninger, for eksempel popup-varsel, punktsymbol, tekst. og det er for forstyrrende for meg. Beklager, kan ikke laste opp kodingen her, fordi det kan være noe som helst. men det er lett å finne i google. Takk for informasjonen. men denne plotindexsetinteger indikatoren er faktisk Color Line som allerede er inkludert i MT5. men denne indikatoren endrer ikke alltid sin bullish-bearish farge. Jeg trenger veldig veldig veldig fargegjennomsnitt for MT5. spesielt EMA 5-10. uten prikk symbol, uten varsel lydopptak, og uten mer tekstinformasjon. men kanskje legge til fargevalg for bullish-bearish. Så, det burde være original Moving Average (samme som MT5 innebygd), men med bullish-bearish farge. Hvis det bare trenger noen justering, hvilken del jeg skal endre. Jeg er virkelig blind i programmeringen. eller hvis denne typen MA indikator allerede er der. hvor kan jeg laste ned Jeg fant indikatoren som jeg trenger er Var Mov Avg. det viser hver opp-ned retning i fargen. men denne indikatoren har for mange opplysninger, for eksempel popup-varsel, punktsymbol, tekst. og det er for forstyrrende for meg. Beklager, kan ikke laste opp kodingen her, fordi det kan være noe som helst. men det er lett å finne i google. Åpne MetaEditor (fra Mt5 trykk F4), trykk Ctrl N og velg egendefinert indikator for å opprette ny indikator. Navngi indikatoren din, klikk neste, velg OnCalculate (.priser), klikk på neste og klikk på ferdig. Finn noen kode, for å slette eller legge til med en annen kode Finn disse kodene og slett dem alle, vi trenger dem ikke Finn disse kodene og slett for å erstatte med en annen kode og erstatt den med denne koden Trykk deretter på F7 for å kompilere, hvis du gjør det akkurat det vil ikke være noe problem, og du vil ha det du vil ha. Du vil kanskje også endre denne koden for fargen Egendefinerte indikatorer PlotIndexSetInteger - Dokumentasjon på MQL5Simple Colored Moving Gjennomsnitt MT4 Indikator MA-In-Color indikator er et annet enkelt verktøy for valutahandlere. Forskjellen mellom MA-In-Color-indikatoren og det opprinnelige glidende gjennomsnittet er at denne indikatoren endrer farge i henhold til skråningen. Last ned enkel farget bevegelse gjennomsnittlig MT4 indikator. Standard enkel MA med forskjellige farger når retningen endres. Grønn Kjøp Rød Selg Gul Ingen Handel Slik handler du med MA-In-Color: Kjøp Signal: - Wait for MA-In-Color-linjen for å slå til grønt. Selg Signal: - Wait for MA-In-Color-linjen for å slå til rødt. hei 8211 Jeg er interessert i din Simple Colored Moving Average MT4 Indicator. hvordan får jeg tilgang til den Jeg må si at jeg finner instruksjonene dine er svært vanskelig å forstå. Først sier du at du laster ned indikatoren. så spør du oss om å laste ned hele listen over indikatorer ved hjelp av en rar ekstraktor ting jeg ikke vet om. kan du snakke med meg hvordan jeg kan få tilgang til den ene indikatoren. Takk skal du ha. daniel eigenmann Når du laster ned indikatorer, må du bruke WinRar eller WinZip for å trekke ut indikatorer. Thank youXP Moving Average Indicator Im en av Moving Average loyal fans, jeg liker alle typer velkjente Moving Average: Enkelt glidende gjennomsnitt, Eksponentielt glidende gjennomsnitt, Glattende glidende gjennomsnitt, Linjært vektet glidende gjennomsnitt, Dobbel eksponensiell flytende gjennomsnitt, Triple eksponensiell flytende gjennomsnitt , T3 Flytte gjennomsnittlig og mer. Jeg liker også å se Flytende gjennomsnittsindikator endrer fargen i henhold til retningen (som rød for opp og blå for ned). Men hvor å finne slike XP Moving Average. Jeg fant det ikke, jeg opprettet det for å nyte det sammen. Historikk (Nåværende versjon 9 - 22. desember 2006): Nåværende versjon er versjon 4 Men navnet på indikatoren fortsatt kalt xpMA. mq4 Versjon 1, ble ompainting fortiden, nå er den ikke lagt til : Feilsøkingsmodus som når du slår den på, vil det ta skjermbilder av hvert kryss for å være et bevis på at indikatoren ikke skriver ut fortiden. Lagt til: Flytende Gjennomsnittlig type 7 JMA. Lagt til: Piler på fargeendringer. Lagt til lydvarsling ved fargeendringer. Endret: Metoden for å endre fargen ved retningsendringen. Lagt til: Signalbuffer lagt til for å gjøre det enkelt å lage en EA basert på xpMA (-1 betyr selgesignal, 1 betyr kjøpssignal og 0 betyr ingenting). Lagt til: Flyttende Gjennomsnittlig type 8 HMA. Lagt til: Flytende Gjennomsnittlig type 9 DECEMA. Lagt til: Stamp versjon for å være sikker på at vi bruker den samme versjonen og typen Flytende gjennomsnitt med perioden Lagt til: Flytende Gjennomsnittlig type 10 SALT. Lagt til: TimeFrame parameter for multi-time innramming arbeid. Standardverdien er 0 som betyr den nåværende tidsrammen Lagt til: EmailAlert parameter (standard er false - du må aktivere det i koden og kompilere) Merk: T3MA. mq4, HMA. mq4, JMA. mq4, DECEMAv1 og SALT ( inkludert) er obligatoriske filer for Moving Average type 6, 7, 8, 9 og 10. Merk: Nåværende versjon er v11 - Siste oppdateringsdato: 23. mai 2011 xpworx Copyright copy 2005-2016 All right reserved. Vær oppmerksom på at valuta og annen handletransaksjon medfører betydelig risiko for tap. Det er ikke egnet for alle investorer, og du bør sørge for at du forstår de involverte risikoene, og søker uavhengig råd om nødvendig. Les hele risikoredisponeringen.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Time Klokke Desktop

Forex Lista Real Time Fri

Forex Urdu Videoer