Forex Trading Journal Eksempler


Trading Plan 8211 eksempel mal nedlasting Nedenfor følgende utdrag, find you8217ll et eksempel handelsplan mal. Den bør brukes som en veiledning for hvilken type informasjon du måtte ønske å inkludere i din egen detaljhandelsplan. Imidlertid bør hver av de følgende seksjonene behandles i noen form. En handelsplan kan være så enkelt eller så komplisert som du vil (eller trenger) det å være. Selvfølgelig, hvis it8217 er for enkelt, kan det hende at du ikke har nok informasjon til å gjennomføre viktige punkter, regler (andor) strategier i løpet av hver handelssession. Omvendt, hvis it8217 er for komplisert, kan det hende du finner det vanskelig å følge med og gå ut av å bruke det helt. Hovedpunktet i en handelsplan er å holde deg rolig og avslappet under en handel, ettersom alle tenker burde ha vært gjort før innføringen 8211 ikke under handelen din. Profesjonelle handelsfolk er avslappet og sammensatt når de handler. Amatører er nervøse før handelen og hensynsløs under handelen. Hold din trading plan dynamisk Endre det (bare) når din erfaring og kunnskap om markedene (vokser), og din trading aktiviteter amp data analyse forteller deg å gjøre so8230, men aldri under en handel eller handelssesjon Når din trading plan er fullført, you8217ll finne at handel vil bli mer objektiv, du vil være mindre følelsesmessig, og handlingene dine blir mer selektive. Det vil legge til struktur og organisasjon til hver handelssession. Det vil være din allierte når du arbeider med uventede trekk i markedet, i stedet for å gjøre uberettiget avgjørelser når en handel ikke går som forventet. Følg det klassiske markedet som sier, 8220Plan Din handel og handel Din Plan.8221 Handelsplanmal Klikk på bildet for å laste ned (dette er en Microsoft Word-mal). Klikk for å laste ned mall gtgt Lukkemall Eksempel Handelsplan Jeg har innsett at Trading er en av de mest utfordrende og givende yrkene på jorden. Jeg gleder meg over utfordringen, og gjennom: utdanning, konsistensforstærkning, en bestemt handelsplan, riktig tenkemåte og de riktige verktøyene, vil jeg overvinne utfordringene og lykkes og trives i den finansielle handelsarenaen. Dette vil tillate meg å styre min egen vei og skjebne uten å stole på noen andre for mitt velvære. Hva er min tilnærming? Min begynnende tilnærming er å dra nytte av kortsiktige trender i aksjemarkedet, mens du bruker den daglige (diagram) tidsrammen for å skanne etter potensielle 8220Swing8221-handler som vil bli holdt for en til noen dager, muligens uker eller inntil trenden er avsluttet eller målet mitt er nådd. Når jeg finner konsistens i denne mindre hyppige tidsrammen, vil jeg forsøke å duplisere suksessen min på de hyppigere intradagtidene. Månedlig 8211 For å aldri la et 8216planned8217 mulighetskort passere. Å følge min handelsplan uten forbehold. Planlegg å slå 8220singles amp doubles8221, å vite at 8220home-runs8221 kommer over tid. Hold deg konsekvent Årlig 8211 For å øke risikoen min kontinuerlig når dataene mine forteller meg, er det tilrådelig å gjøre det. Å fortsette å lære gjennom mine daglige aktiviteter for å være i markedet og gjennom videreutdanning. Å holde handelskostnader til et minimum. Å se en stadig økende egenkapitalkurve Langtidsopphold 8211 For å handle for livet Å ha flere kontoer 8211 En for inntekt via Day trading, en for Wealth via Swing trading. Dette vil tillate meg å etter hvert bygge opp en pensjonskonto der jeg kan handle innenfor en Roth 401K Plan. Hva er mine mål: Å være trend-trader, vil jeg søke å oppnå ikke mindre enn en 50-vinners prosent, med en samlet fortjeneste på ikke mindre enn 1,5. Hvilke markeder vil jeg handle: Jeg vil bare fokusere på aksjemarkedene for nå, men vil se for å duplisere suksesser i andre markedsarenaer når tiden min tillater større handelsfrekvens. Hvilke tidsrammer vil jeg handle: Daglige oppsett (bare) i min første handelsfase. Hvilke oppsett vil jeg handle: Jeg skal skanne etter følgende to konfigurasjoner av 8220trend8221: 1) BasingBreakout nær 20ma, 2) Pullback til Minor Support eller ved 20ma. Alle bestillinger vil bli begrensede ordrer til Ask pris når en handelsbekreftelse er oppnådd. Hvis hele aksjeprisen ikke ble gjennomført, vil jeg søke å legge til likviditet ved å kjøpe de resterende aksjene til den nåværende budprisen. Hvor vil jeg plassere mine stopper: Mine stop-tap priser vil alltid bli bestemt før oppføring, og vil være på logiske hoved-pivot steder på diagrammet som I8217m handler fra. Avgang tar profitt (andor) trail-stop regler: Halvgevinst vil bli nærmet seg et forhåndsbestemt punkt av støttestøtten, som må representere et 2: 1 rewardrisk-forhold. Endelig fortjeneste vil bli tatt etter en bekreftelse på slutten av den nåværende trenden (fra oppføringsskjema), med mindre det ultimate målet har blitt oppnådd først. Risikostyringsregler: Min handelsrisiko (1R) vil være 1 av dagens (dagjustert) handelskapital. Jeg vil ikke ha mer enn 4R i fare på en gang. Pre-markedsaktiviteter, eller rutine: Logg inn på handelsplattform. Gjennomgå indeksdiagrammer for kortsiktig bias. Bruk Yahoo Finance til å gjennomgå Inntektsrapporter og logge inn på Trade Ideas-skanner for nye handelsmuligheter. Last inn potensielle handler i lange og korte tittelister. Angi varsler nær inngangspunkter. Postmarkedsaktiviteter, eller rutine: Oppdater TJS Journal. Ta skjermbilder av lukkede handler og hyperkobling til tilhørende handelsjournaloppføring. Gjennomgå alle åpne handler for mulig neste dags handling. Gå gjennom eventuelle lukkede handler for å avgjøre om planen ble fulgt (eller ikke). Merk opp SPY og Q8217s diagram for neste dag forspenning. Clean-up trading plattform. Hvilke verktøy vil jeg bruke til min handelsvirksomhet: Falcon Trading Computers 8211 handelscomputer Super Trader Pro 8211 kartleggingsplattform Yahoo Finance. Trade Ideas 8211 skanning programvare og muligheter Trading Journal Spreadsheet (TJS) Elite. trade recordingtracking journal Gjennomgå notater og skjermbilder av hver handel 5-8 dager etter avslutning og etter alle forstyrrelser og følelser har gått ned. Skriv notater i tidsskriftets seksjoner av TJS om hvordan fremtidige henrettelser, ledelse og utganger kan forbedres. Bi-ukentlig, sjekk TJS Tracking sheet for å se hvilke underkategorier som produserer positiv forventning (med frekvens). Endre 8216plan8217 i henhold til oppdatert informasjon. Les en ny handelsbok en måned fra min utvalgte gruppe handelsrådgivere. Delta på to seminarkonferanser om året når mine valgte handelsforfattereforfattere skal være undervisning eller kringkasting. Discipline amp Mindset notater: Jeg vil overholde (5) grunnleggende sannheter amp 8220Trader8221 tankegang, fra forfatter Mark Douglas av 8220Trading i Zone8221. 8220Anything8221 kan skje Jeg trenger ikke å vite hva som skal skje neste for å tjene penger. Det er en tilfeldig fordeling mellom gevinststamper for en gitt variabel som definerer en kant. En kant er ingenting mer enn en indikasjon på en høyere sannsynlighet for at en ting skjer over en annen. Hvert øyeblikk i markedet er unikt. Mine Golden Rules (andor) Trading Commandments: Jeg vil være disiplinert hver dag, og i enhver handel. Jeg vil være min egen handel 8220self8221, aldri trading another8217s plan. Jeg elsker å ta små tap. Jeg vil alltid tjene retten til å handle større. Jeg er ikke avhengig av handel bare for å se hva som skjer. Jeg vil bare handle med høy belønning oppsett som har sannsynlighetene i deres favør. Jeg vil være en murer 8211 som gjør samme type handler igjen og igjen. Når jeg finner et oppsett, tøver jeg ikke en gang i en handel, analyserer jeg ikke over. Jeg vil alltid holde en detaljert trading loggbok og vil handle på hva det forteller meg. Alt jeg gjør vil være for suksess for min virksomhet. Dette er et levende dokument8230 Det kan endres etter hvert som min erfaring øker, og andor min kunnskap om markedene øker. Klikk for å se eksempel gtgt Lukk - Trading Plan eksempelBest Trading Journal Template Ble med jul 2014 Status: Medlem 309 Innlegg Jeg søkte etter et handelsregister online en stund tilbake, men kunne egentlig ikke finne noe som passet meg. Så istedenfor lagde jeg en egen journal i excel. Det var det beste jeg noensinne har gjort for å forbedre min handel. Jeg har utviklet et helt handelssystem helt fra grunnen utelukkende basert på den aktuelle journalen, og bruker Excel til å undersøke og utvikle nye ideer også. Mitt råd er ikke bry deg om å prøve å finne en mal som det sannsynligvis ikke passer din handel uansett. Bygg deg selv noe fra grunnen av. Dette er noen av tingene jeg har i min tidsskrift: 1) Handelsplan Hvorfor handler jeg? Hva vil jeg oppnå Hvordan skal jeg oppnå dette Trading Psychology and Trading påminnelser Mitt system skrevet ut trinn for trinn 2) Arbeidsark Dette er hvor jeg knase tall i henhold til systemet mitt 3) Grafer Jeg har utviklet en haug med grafiske indikatorer basert på systemet mitt 4) Handelsjournal Dette er hvor jeg registrerer informasjon om hver handel inkludert - Konto Balanse Valuta Par Kjøp Sel Pris kjøpt eller solgt på Pip Kostnad Lotstørrelse Ta fortjeneste i Pips, Dollars og Konto Stopp Tap i Pips, Dollars og Konto Risiko for Belønningsgrad Resultat av hver handel, f. eks. Ta fortjeneste, eller Stop Loss hit Drawdown. pluss et par andre ting basert på systemet mitt 5) Resultater Her registrerer jeg mine ukentlige resultater inkludert - Antall handler Antall gevinster Ukentlig Vinn Gevinst Ukentlig Profitt Ukentlig gevinst Plus alle gjennomsnitt til dags dato. Alle mine resultater er plottet på grafer, så jeg kan visuelt se hvor min handel er på. Jeg søkte etter et handelsregister online en stund tilbake, men kunne egentlig ikke finne noe som passet meg. Så istedenfor lagde jeg en egen journal i excel. Det var det beste jeg noensinne har gjort for å forbedre min handel. Jeg har utviklet et helt handelssystem helt fra grunnen utelukkende basert på den aktuelle journalen, og bruker Excel til å undersøke og utvikle nye ideer også. Mitt råd er ikke bry deg om å prøve å finne en mal som det sannsynligvis ikke passer din handel uansett. Bygg deg selv noe fra grunnen av. Dette er noen av tingene jeg har i min journal: 1) Trading Plan. God informasjon Zondervan Jeg vil ta det i betraktning, jeg mener ikke å bugge deg, men har du sjanse for noen bilder. ikke bare for meg, men for andre nybegynnerhandlere hvis de kommer inn og ser på denne tråden. Hvis ikke, er det bra at informasjonen du oppgav til oss i din Handelsdagbok, er god nok. Takk så mye for å dele. Dette er noen av tingene jeg har i min tidsskrift: 1) Handelsplan Hvorfor handler jeg? Hva vil jeg oppnå Hvordan skal jeg oppnå dette Trading Psychology and Trading påminnelser Mitt system skrevet ut trinn for trinn 2) Arbeidsark Dette er hvor jeg knase tall i henhold til systemet mitt 3) Grafer Jeg har utviklet en haug med grafiske indikatorer basert på systemet mitt 4) Handelsjournal Dette er hvor jeg registrerer informasjon om hver handel inkludert - Konto Balanse Valuta Par Kjøp Sel Pris kjøpt eller solgt på Pip Kostnad Lot størrelse Ta. Jeg leter fortsatt etter en løsning utenfor Excel. Mitt handelsverktøy er bygget med Excel, men jeg ønsker å fange hovedsakelig diagrammer og kommentarer. Nøyaktig inngangsdata er ikke veldig viktig for meg for øyeblikket, men logikk bak inngangen Utgang og feil er det jeg leter etter Flott punkt arjfca, jeg er enig med deg med bilder og kommentarer, som jeg tror det er nødvendig på begge måter, for fremtiden referanse til hvordan markedet reagerte på quotXquot type arrangement. I tillegg til signaler eller hva har du. Men jeg tror at ved å holde journal og holde oversikt over gevinster og tap, gir det en litt god utsikt over å holde deg selv ansvarlig for målene du prøver å oppnå. Ikke få meg jeg vet at med handel noen ganger kan det være ulogisk å ha mål siden markedet kan gjøre omtrent alt det vil. Men i dette. Svært logisk og systematisk tilnærming Gratulere igjen Gratulerer nytt år. Hvis ikke for sent Martin, er det opprettet rundt mitt eget og spesielle behov så vanskelig å installere på et annet system. Trenger spesiell betalt DLL for å sende data til Interactive Broker Nedd Global Variable dll for å fange og kopiere data data mellom Multicharts og Excel. Trenger du å angi spesifikk katalog Så mye å bli gjort for en newbie coder som meg. Jeg liker det jeg allerede har. For sikker kan det også være pent for andre, men må da tilpasses Før jeg tenker på det, må jeg konsentrere meg om den virkelige virksomheten. trading. Om handel: Jeg bestemte meg for det siste å jobbe med bare. Jeg hører deg kompis, uansett det var virkelig fenomenalt, og det ser ikke ut som nybegynner som koder for meg haha. Du satser på at vi alle bør fokusere på den virkelige forretningshandelen. Med en god handelsplan foran oss bør vi ha det bra. Vet noen om noen gode handelsjournalmaler eller forretningsplanmaler som du har brukt før, eller bruker for øyeblikket til å skrive inn dine handler og holde styr på handelen din. Hei, hva skjer igjen, gutta, gjett hva. Jeg lette på nettet og jeg fant faktisk noen som har en kartmal som viser deg hvordan du eksponentielt skal vokse din konto. Her er et bilde, og jeg vil også inkludere deres lenke, du må kanskje registrere deg, noe som suger, men informasjonen er veldig verdifull etter min mening, jeg ser om jeg kan legge opp Excel-arket selv. Ok, ikke noe, jeg kunne ikke, men du kan hente deg gratis her forexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Hei hva skjer igjen gutta, gjett hva. Jeg lette på nettet og jeg fant faktisk noen som har en kartmal som viser deg hvordan du eksponentielt skal vokse din konto. Her er et bilde, og jeg vil også inkludere deres lenke, du må kanskje registrere deg, noe som suger, men informasjonen er veldig verdifull etter min mening, jeg ser om jeg kan legge opp Excel-arket selv. Ok, ikke noe, jeg kunne ikke, men du kan ta deg gratis her forexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp). Gi meg beskjed om hva dere tenker Eller hvis du finner en bedre en Slik holder du en handelsjournal Å holde oversikt over tidligere suksesser og feil er viktig for en handelsmann av hvilken som helst ferdighet. Enten du er en nybegynner som bare har begynt i din handels karriere, eller en erfaren proff på markedet som går tilbake og gjennomgår tidligere transaksjoner, tillater oss å utarbeide detaljene i enhver lønnsom handelsplan. En av de enkleste måtene å registrere dine handler er å holde og opprettholde en handelsdagbok gjennom handelsugen. Dette kan være en vanskelig oppgave først, men konsistens er viktig, og kan gjøres lettere ved å ha en premade trading journal for å logge. Eksempel Trading Journal Dag Dato Åpent Åpent: Lukk: Valuta Par: Entry Pris: Stopp Pris: Grense Pris: Masse Traded: PL: Valgene du velger å registrere i din handel journal kan variere fra person til person. Hvis du donrsquot vet hvor du skal begynne, kan du finne en prøvebok over. Jeg vil anbefale at du minst inkluderer valutaparet (for eksempel EURUSD), openclose priser og pl (fortjeneste og tap) for sporing. Husk at malen på din journal burde være noe som lett kan fylles ut gjennom handelsdagen. På denne måten når det er på tide å se gjennom tidligere forretninger, har du viktige detaljer for å gjøre det. Vær også sikker på å inkludere en notisekseksjon under hver handel. Dette vil være en annen seksjon som lar deg registrere informasjon, inkludert det som ble bedt om å inngå en handel. Andre opplysninger som kan registreres, kan inkludere hvilke indikatorer som ble brukt (CCI, FIB linjer, RSI, Etc), markedsforhold (rekkevidde, trend, breakout) eller annen informasjon som kan bli nyttig når man vurderer tidligere handelssuksesser og feil. --- Skrevet av Walker England, Trading Instructor DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Trade Log 038 Journal Jeg analyserer min handel på fire hovedveier: Skjermbilder og Video av handler når jeg går inn i amp exit 8211 Jeg bruker SnagIt, Jing, Amp Camtasia for dette. Jeg legger ofte disse til bloggen og Twitter. En journal 8211 Dette er et enkelt orddokument hvor jeg bare skriver fritt på hva jeg tenker mens jeg handler. Hvis jeg gjør det for strukturert, vil det bare bremse meg ned. Vennligst se dette innlegget for noen ekte journaloppføringer. En 8220trading well8221 handelslogg. I dette regnearket holder jeg oversikt over om jeg handlet planen min, jeg holder øye på feilene som mangler handel. Dette er lagt inn manuelt. Jeg tror dette er den viktigste delen av analysen min. En metrisk handelslogg. Dette er hvor jeg sporer min ytelse og angir resultatene mine. Dette legges inn automatisk (kopipakke fra megler eller handelsapp). Dette har blitt mindre viktig for meg som jeg nå bare fokuserer på å handle min plan. Handelsbrønn Handelsbransjens logg har 3 regneark. Den første er et sammendrag av mine resultater for uken: Den andre er der jeg viser alle mine handler og for hver enkelt: hvilken oppsett var det fra planen min (eller hvis det ikke var et gyldig oppsett) hvis jeg handlet det bra hvor mange poeng jeg ville ha fått trading planen min hvor mange poeng jeg faktisk fikk notater på handel Det tredje arket er en liste over leksjoner som I8217m lærer, feil som I8217ve har gjort. Jeg holder øye med når jeg lager dem slik at jeg kan fokusere på å unngå disse feilene. For eksempel flyttet stoppene mine for å gi det litt mer plass var en vanlig 8220sin8221 av meg. I8217m stolt av å si at forrige uke gjorde jeg ikke flytte mine stopp i det hele tatt. Men når en synd er erobret, vises andre. Vi kan aldri være perfekte, men vi kan jobbe med kontinuerlig forbedring. Handelsbehandlingsloggen er beskrevet i denne videoen, som sammenligner ytelsen min med forrige uke: Du kan laste ned en kopi av regnearket her: Trading Well Trade Log Metrics Trade Log lar meg eksportere handler fra flere meglerforhandlere for eksempel XTrader, Ninjatrader, amp IB8217s TWS) og lim dem inn i min utmerkelse. Måten det fungerer, eksporterer jeg handler fra hver plattform til CSV eller utklippstavle og limer dem deretter inn i et konverteringsark i tradeloget der de konverteres til et 8220standard8221-format. Jeg tar handler i standardformat og limer dem inn i handelslisten. Deretter er det et regneark for å gi de beregningene jeg sporer. Her er et eksempel på hvordan sammendragssiden ser ut: De støttede plattformene er Speed, Ninjatrader, Amp Interactive Brokers Trader Workstation. XTrader støttes, men har noen få problemer å trene som jeg ikke virkelig bruker den, og haven8217t hadde tid til å fikse det. En hvilken som helst annen plattform kan enkelt støttes ved å opprette et konverterings regneark ved hjelp av et av de eksisterende plattformarkene som et eksempel. Jeg har laget en video som forklarer hvordan regnearket fungerer: Den siste fanen i regnearket har en TODO-liste. Dette regnearket er ikke 8220finished8221 og it8217s er ikke et produkt. Det kan inneholde feil eller feil i formlene. Jeg bruker det daglig, så det er ikke noe stort, men jeg oppdager små problemer mens jeg bruker det. I8217m gir det her som et eksempel for deg å bruke til å lage din egen handelslogg. Mens jeg kan frigjøre fremtidige versjoner, har jeg ikke tenkt å holde utgivelser oppdatert med hver liten forandring jeg gjør. Jeg håper du kan forstå hvorfor, jeg har aldri tid til å behandle dette som et ekte produkt. Hvis du vil kjøpe en 8220finished product8221 tradelog, er det flere til salgs på internett. Hvis du vil lage din egen så håper jeg at du finner min nyttig. Min ekspertkunnskap er begrenset til det jeg bruker til min tradelogs amp statistikk. Hvis du har kommentarer eller forslag til hvordan du kan forbedre tradelogen, vil jeg sette pris på det. Du kan laste ned malen her. I8217ve dro noen handler der inne, slik at du kan se hvordan det fungerer. I8217ve inkluderte en versjon for Excel 2010 amp 97: I8217ve har alltid sporet min handel, men i det siste har I8217ve bare fokusert på å spore ytelsen. Siden jeg begynte å investere tid til å analysere alle mine handler og sammenligne dem med min handelsplan, har min handel blitt betydelig forbedret. Jeg tror journaling og analyse av handler er avgjørende for å forbedre. Det tar tid for arbeid, og mange mennesker gjør ikke dette. Jeg føler at hvis man ikke handler sin plan, er de gambling. Jeg vet fordi jeg spilte i flere år. Man kan være en lønnsom gambler. Men en lønnsom handelsmann kan gjøre enda bedre. Jeg håper du finner disse Excel-regnearkene nyttige. Hvis du har kommentarer eller forslag til hvordan jeg kan forbedre dem, eller hvis du sporer din handel annerledes, vennligst gi meg beskjed. Jeg ønsker alle tilbakemeldinger velkommen. 7 Svar på 8220Trade Log 038 Journal8221

Comments

Popular posts from this blog

Forex Time Klokke Desktop

Forex Lista Real Time Fri

Forex Urdu Videoer